Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 09:15:49 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03286 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kelba küla, Paema (null) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Kelba külas Paema 
maaüksusele suvila kavandamiseks ehitusõiguse andmist 
projekteerimistingimustega. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri 
vahendusel. Ettepanekud palun esitada ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked]. * * * Vabandan eile saadetud 
kaasamistaotluse pärast kooskõlastamiskutse asemel. Ehitisregister on teinud 
sellise muudatuse, et enne menetluse kooskõlastusringile saatmist on vajalik 
registrist väljalogimine, autenditud kasutajana sisselogimine, seejärel 
autenditud kasutajana väljalogimine ja taas ametnikuna sisselogimine ning 
alles seejärel on kooskõlastaja valimine võimalik. Praegu tundub, et need 
klikid tuleb teha pärast igakordset registrisse logimist. Mingit otsest 
juhendit selle kohta esitatud ei ole, kuid miskisel koolitusel olla nippe 
jagatud. Muudatuse eesmärk jääb täiesti arusaamatuks. Loodetavasti on 
tegemist tehnilise viperusega, mis peagi parandatakse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26960753>  (menetlus nr: 
426887), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister